چرخ خیاطی برقی

چرخ خیاطی برقی

0از 0 رأی

 

چرخ خیاطی برقی

چرخ خیاطی های برقی نوعی چرخ خیاطی پیشرفته ترنسبت انواع دیگر چرخ خیاطی هایی مانند نوع مکانیکی هستند، که باعث می شوند تا کارایی و استفاده بیشتری نسبت به انواع دیگر داشته باشند.

چرخ خیاطی های برقی برای به کارافتادن نیاز دارند تا قطعه پدال برقی این نوع چرخ خیاطی به آرامی فشرده شود، در نتیچه چرخ خیاطی به کار خواهد افتاد و عمل دوخت و دوز به آسانی صورت خواهد گرفت.

چرخ خیاطی های برقی به عنوان یک نسخه بسیار مدرن از چرخ های خیاطی مکانیکی شناخته می شوند که با استفاده از قطعه پدال و نیروی برق به کار خواهند افتاد

 

آموزشگاه خیاطی - چرخ خیاطی ژانومه- چرخ خیاطی کاچیران



چرخ خیاطی های برقی در شکل خود دارای تنوع زیادی می باشند، که با توجه به روش استفاده و افراد و خیاطانی که از آن ها استفاده می کنند در شکل ها و طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند، آموزش خیاطی با این نوع چرخ های خیاطی بسیار آسان و راحت است، در نتیجه افرادی که قصد یادگیری انواع ترفند های خیاطی را دارند می توانند از این نوع چرخ های خیاطی استفاده کنند. 

چرخ خیاطی برقی می تواند برای تعیین عرض و طول مناسب محل دوخت و دوز مورد استفاده خیاطان تازه کار قراربگیرد.

در چرخ خیاطی برقی، قطعه پدال می تواند کنار چرخ خیاطی یا در زیر میز چرخ خیاطی قرار بگیرد، در نتیجه فرد می تواند با دست یا پا بر روی پدال فشار بیاورد، که هر چه فشار بر روی پدال بیشتر باشد، سرعت دوخت و دوز نیز بیشتر خواهد بود، البته در زمان استفاده این نوع چرخ خیاطی ها، درزمان آموزش مقدماتی خیاطی باید نکته های ایمنی کار با چرخ خیاطی رعایت شود، زیرا در صورت رعایت نکردن دستورات ایمنی می تواند برای افراد و خیاطان خطرناک باشد.

در نتیجه با فشار زیاد بر روی پدال، سرعت دوخت و دوز به میزان زیادی افزایش خواهد یافت، که باید در این موقعیت به دقت بیشتری به مسیر دوخت و دوز بر روی پارچه شود.

بر روی انواع چرخ خیاطی برقی، یک عدد صفحه مدرج قرار دارد، که خیاطان و افراد مختلف می توانند طول هر کوک و نوع دوخت مورد نظر خود را بر روی آن به نمایش بگذارند.

یکی از مهم ترین مزیت های انواع چرخ خیاطی برقی کیفیت بالای دوخت و دوز انواع لباس می باشد، به همین دلیل این نوع چرخ خیاطی می تواند در دوره آموزش خیاطی زنانه، آموزش خیاطی مردانه، آموزش خیاطی کودکانه مورد استفاده قراربگیرد.

انواع چرخ خیاطی های برقی در ساختار خود دارای یک موتور هستند که معمولا این موتور می تواند به سوزن چرخ خیاطی در به حرکت درآوردن آن کمک کند، البته میزان حرکت سوزن به مقدار فشاری که بر روی پدال وارد می شود، بستگی دارد. 

بنابراین در این نوع چرخ خیاطی به دلیل وجود پدال و حرکت سوزن براساس نیروی برق، شخص یا خیاط می تواند از دو دست خود برای تنظیم و گرفتن پارچه استفاده کند.

البته برخی از انواع چرخ خیاطی های برقی به قطعه نخ قطع کن خودکار و قطعه سوراخ کن خودکار مجهز می باشند، در نتیجه چرخ خیاطی های برقی برای دوخت و دوز انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرند. 


آموزش خیاطی رایگان - آموزش خیاطی اسان- آموزش خیاطی از صفر تا صد



استفاده از چرخ خیاطی های برقی برای دوخت و دوزلباس های مردانه، زنانه و کودکانه بسیار مناسب می باشد، در نتیجه به عنوان یک چرخ خیاطی مناسب می توانند در دوره های آموزش خیاطی توسط افراد تازه کار مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع چرخ خیاطی های برقی از امکانات بیشتری در ساختار خود نسبت به انواع دیگر چرخ خیاطی ها مانند چرخ خیاطی های مکانیکی برخوردار هستند. 

ااین نوع چرخ خیاطی ها در زمان دوخت و دوز انواع پارچه ها از محدودیت خاصی برخوردار نیستند و می توانند در دوخت انواع پارچه ها به وسیله افراد تازه کار در دوره آموزش خیاطی مورد استفاده قرار بگیرد.

معمولا در ساختار انواع چرخ خیاطی های برقی، قسمت هایی مانند نخ قطع کن و سوراخ کن قرار گرفته است تا خیاطان و تازه کار ها بتوانند به آسانی بر روی ریزه کاری های انواع لباس ها کار کنند، بنابراین از چرخ خیاطی های برقی می توان به عنوان یک چرخه خیاطی حرفه ای نیز نام برد.

در زمان کار با انواع چرخ خیاطی های برقی به دفترچه راهنمای آن ها دقت شود، زیرا با دانستن تنظیمات بر روی صفحه مندرج برروی چرخ خیاطی برقی می توان از آن برای انواع دوخت و دوز های مربوط به آموزش خیاطی با الگو یا بدون الگو استفاده نمود. 

 

 

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی رایگان در منزل , آموزشگاه خیاطی معتبر با مدرک , چرخ خیاطی برقی , چرخ خیاطی کاچیران , چرخ خیاطی ژانومه , آموزش خیاطی مبتدی خانم عمرانی , آموزش خیاطی آسان ,