اطلاعاتی در مورد چرخ صنعتی جک

اطلاعاتی در مورد چرخ صنعتی جک

0از 0 رأی


چرخ صنعتی جک

یکی از مهم ترین ابزار و وسایل در انواع کارگاه های تولید لباس و پوشاک، چرخ خیاطی است، البته با توجه به تولید انبوه در این کارگاه ها، استفاده از چرخ خیاطی های صنعتی توصیه می شود، بنابراین انتخاب یک چرخ خیاطی صنعتی مناسب از میان برند های متنوعی که امروزه می توانید به راحتی در بازار پیدا نمایید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین در ادامه به شرح و معرفی چرخ صنعتی جک که به عنوان یک چرخ خیاطی بسیار مناسب در تولیدی های لباس شناخته می شود، می پردازیم:

تاریخچه تولید انواع چرخ خیاطی جک به سال 1995 میلادی در کشور چین بر می گردد،کیفیت مناسب انواع چرخ خیاطی های شرکت جک در چین باعث افزایش درخواست خرید، از کشور های دیگر مانند ایران شده است، همچنین علاوه بر کیفیت مناسب، خدمات پس از فروش بسیار عالی، از ویژگی های شرکت جک می باشد.


در ادامه به شرح انواع چرخ خیاطی جک می پردازیم:

چرخ خیاطی راسته دوز و چرخ خیاطی میان دوز که با توجه به نیاز به صورت های کامپیوتری، مکانیکی و غیره تولید می شوند.

در ادامه به شرح ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز موتور سرخود که به عنوان یک چرخ صنعتی جک شناخته می شود، می پردازیم:

این نوع چرخ خیاطی دارای یک موتور دینام سرخود یا سرو موتوری است که توانایی صرفه جویی انرژی و برق تا اندازه هفتاد و یک درصد دارد.

استفاده از این سیستم می تواند باعث کاهش لرزش و صدا شود، در نتیجه می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای کار خیاطی در آپارتمان ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کیفیت دوخت در این نوع چرخ خیاطی با توجه به سرعت و دقت بالا، بسیار عالی خواهد بود.

معمولا بدنه چرخ راسته دوز صنعتی جک از چدن می باشد که باعث شده تا این محصولات از دوام، مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

در ساخت بدنه این محصولات از چراغ های LED استفاده می کنند، این نوع چراغ ها در زمان بی استفاده بودن چرخ خیاطی به صورت خودکار خاموش می شوند، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهند شد.


یکی از مهم ترین ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی جک، توانایی در تغییر تنظیمات موقعیت قرارگیری سوزن است، که می تواند این تنظیمات را در زمان های خاص بدون حرکت پارچه انجام داد.

همچنین کاربران می توانند میزان سرعت را براساس نیاز کاهش یا افزایش دهند، این مسئله می تواند در زمان دوخت انواع پارچه نازک مانند حریر مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین در این نوع چرخ خیاطی ها می توان یک بخیه را برای افزایش کیفیت در انتها دوخت.

یکی از مهم ترین ویژگی های چرخ خیاطی صنعتی بست زدن انتهای دوخت به وسیله اهرم دوخت معکوس است.

در ادامه به شرح ویژگی های چرخ صنعتی جک می پردازیم:

استفاده از ایمنی و مقاومت مناسب در تولید انواع چرخ صنعتی جک باعث شده تا این محصولات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند.

با داشتن توانایی مناسب، انواع چرخ صنعتی جک می توانند دو نوع دوخت ظریف و معمولی را به صورت عالی با هم انجام دهند.

همچنین انواع چرخ صنعتی جک دارای نخ قطع کن، میزان سرعت، تنظیم نخ و غیره در ساختار خود هستند.

این نوع چرخ خیاطی از یک سیستم پایه بلند کن اتوماتیک در ساختار خود برخوردارند که به عنوان یک کمک کننده در خیاطی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین در صورت نیاز شما می توانید به تعویض سوزن در چرخ صنعتی جک بپردازید و در ادامه روش ها و مدل های دوخت مورد پسند خودتان را بر روی لباس پیاده نمایید.

این ویژگی ها باعث شده تا چرخ صنعتی جک به عنوان گزینه مناسبی در تولیدی های لباس مورد استفاده قرار بگیرد.

در زمان خرید از دریافت یک ضمانت نامه معتبر به همراه دستگاه مطمئن شوید.

در نهایت باید گفت انواع چرخ صنعتی جک در شماره های مختلف، در کارایی خود هیچ تفاوتی با هم ندارند، در نتیجه مسئله تفاوت قیمت در این نوع چرخ خیاطی ها به دلیل مشکلات مربوط به واردات این محصولات است، بنابراین در زمان خرید به این موضوع دقت نمایید و در نتیجه تفاوت شماره گذاری مدل ها نیز ربطی به کیفیت یا جدید بودن محصولات ندارد.

البته می توان گفت که مهم ترین مسئله در تفاوت قیمت ها، مربوط به تجهیزات و موادی است که در تولید انواع چرخ صنعتی جک مورد استفاده قرار گرفته است.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : الگوی آماده , آموزش خیاطی بدون الگو , اموزشگاه خیاطی , اموزش خیاطی , خیاطی بچگانه , آموزش خیاطی , آموزش خیاطی مردانه , آموزش خیاطی زنانه , آموزشگاه خیاطی , خیاطی , چرخ صنعتی جک ,