همه چیز درباره چرخ راسته دوز رویانگ

همه چیز درباره چرخ راسته دوز رویانگ

0از 0 رأی


چرخ راسته دوز رویانگ

در گذشته خیاطان و افرادی که به خیاطی علاقه مند بودند، انواع روش های دوخت را با دست انجام می دادند، اما به مرور زمان با تولید انواع چرخ های خیاطی با روش های مختلف کارایی، افراد تمایل پیدا کردند تا کار های مختلف دوخت و دوز را با چرخ خیاطی مخصوص در زمینه مدل دوخت، انجام دهند. این کار علاوه بر کاهش زمان و انرژی لازم در زمینه انجام کار، باعث می شد تا نتیجه کار بسیار عالی و موفقیت آمیز شود.

تاریخچه تولید انواع چرخ راسته دوز رویانگ به سال 2018 در چین بر می گردد و به عنوان دستگاهی مناسب در دوخت انواع لباس ها مانند لباس های بچگانه، زنانه، مردانه، انواع شلوار و پیراهن کتان مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ راسته دوز به عنوان یک وسیله و دستگاه مناسب برای دوخت و دوز هایی است که باید به صورت یک خط راست و مستقیم انجام شوند.


چرخ راسته دوز دارای مسیر دوختی به صورت خط چین می باشد، که از دو نوع نخ، یکی از ماسوره و یکی از سوزن ایجاد می شود، در این نوع چرخ خیاطی، ماسوره در داخل ماکو قرار گرفته است و ماکو نیز داخل کمپلت می باشد.

چرخ راسته دوز رویانگ به عنوان یکی از پراستفاده ترین چرخ خیاطی های راسته دوز شناخته می شود، این نوع چرخ راسته دوز با داشتن تکنولوژی بسیار عالی، به کاربران، خیاطان و تازه کار ها این فرصت را می دهد تا انواع لباس ها را با استفاده از سرعت و دقت مناسب، به صورت بسیار خوبی بدوزند.

در ادامه به شرح انواع قطعات چرخ راسته دوز رویانگ و روش کار آن می پردازیم:

چرخ راسته دوز رویانگ از قطعاتی مانند شیار قدامی، شیار پشتی، میله قدامی، میله پشتی، دو چرخ برای دوخت و یک صفحه بزرگ تشکیل شده است.

چرخ راسته دوز رویانگ می تواند به صورت همزمان علاوه بر دوخت پارچه، برش نیز انجام دهد، در نتیجه می تواند به عنوان وسیله مناسبی برای دوخت و دوز در کارگاه ها و تولیدی های لباس مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین چرخ راسته دوز رویانگ از ویژگی های متنوع و بسیار عالی مانند سیستم خودکار کشیدن نخ، سرعت دوخت قابل تنظیم، توانایی انجام تنظیمات مربوط به تعویض سردوز، صفحه کنترل الکترونیکی با نمایشگر دیجیتال و غیره برخوردار است.

در واقع باید گفت تمام ویژگی های گفته شده در بالا باعث شده تا چرخ راسته دوز رویانگ به عنوان یک چرخ خیاطی مناسب برای دوخت و دوز های راسته بر روی انواع پارچه ها در تولیدی ها و کارگاه های لباس شناخته شود، به صورتی که می تواند انواع پارچه ها مانند پارچه های نرم، انواع چرم، پارچه های طرح دار و غیره را به راحتی بدوزد.


چرخ راسته دوز رویانگ را می توان به عنوان یک وسیله یا دستگاهی مناسب برای کار های تولیدی و صنعتی در نظر گرفت، همچنین چرخ خیاطی های راسته دوز رویانگ در طرح و اندازه از تنوع زیادی برخوردار هستند که می توانند توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به این موضوع، چرخ خیاطی های رویانگ شامل سردوز، میاندوز، راسته دوز و کامپیوتری هستند که در این مقاله به شرح چرخ راسته دوز رویانگ پرداخته شده است.

اتصال به موتور در چرخ راسته دوز رویانگ، به طور مستقیم و بدون استفاده از یک تسمه می باشد، که در نتیجه در زمان کار باعث پایین آمدن میزان مصرف انرژی می شود، همچنین صدای دستگاه بسیار پایین خواهد بود.

همچنین کاربران می توانند موقعیت سوزن و سرعت دوخت را به راحتی تنظیم کرده و کنترل نمایند، در واقع می توان از این روش برای دوخت پارچه هایی با ضخامت نازک و متوسط استفاده نمود.

برخی از مزیت های استفاده از چرخ راسته دوز رویانگ می تواند به شرح زیر باشد:

وجود سیستم نخ قطع کن در چرخ خیاطی راسته دوز باعث کاهش هزینه و زمان شده است.

تنظیمات قابل کنترل در زمینه سرعت دوخت، کشش نخ و غیره می تواند باعث انجام دوخت و دوز عالی و نتیجه کار بسیار خوبی در دوخت و دوز انواع لباس شود.

وجود قطعه دینام سروو موتور در چرخ راسته دوز رویانگ باعث کاهش لرزش و صدا در زمان کار دوخت و دوز پارچه می شود.

همچنین وجود چراغ ال ای دی در ساختار چرخ راسته دوز رویانگ باعث شده تا در زمان دوخت و دوز به راحتی روی پارچه و لباس قابل نورپردازی و مشاهده باشد.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : چرخ خیاطی کاچیران , آموزش خیاطی , خیاطی ,