پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی

پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی

0از 0 رأی


پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع چرخ های خیاطی ها تولید شده اند، که با توجه به نیاز کاربران و نوع دوخت، مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع چرخ خیاطی ها شامل چرخ خیاطی خانگی و صنعتی هستند، که نوع خانگی به عنوان گزینه ی مناسبی برای خیاطی لباس ها و دوخت های ساده مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ خیاطی صنعتی به نوعی از چرخ خیاطی گفته می شود که در تولیدی ها و صنعت های مربوط به خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد.


چرخ خیاطی های صنعتی با توجه به نیاز کاربران در انواع زیر تولید می شوند و در اختیار افراد قرار می گیرند.

چرخ خیاطی صنعتی پایه بلند، چرخ خیاطی صنعتی بدون بازو، چرخ خیاطی صنعتی پایه سیلندری و چرخ خیاطی صنعتی پایه مسطح.

این نوع چرخ خیاطی ها به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت و دوز انبوه پوشاک در تولیدی های لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین نسبت به انواع دیگر چرخ خیاطی ها، از مقاومت، کارایی و دوام بیشتری برخوردار هستند.

در ادامه به شرح تعدادی از بهترین و پیشرفته ترین چرخ خیاطی های صنعتی می پردازیم:

چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، به عنوان یکی از مهم ترین روش های دوخت و به صورت چین چین می باشد، در گذشته خیاطان مجبور بودند انواع راسته دوزی را با دست انجام دهند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، انجام این کار با سرعت بالا و دقت زیادی انجام می شود.

امروزه چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز در انواع زیر تولید می شود و در اختیار خیاطان قرار می گیرد:

چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز معمولی، چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز مستقیم، چرخ خیاطی صنعتی اتوماتیک، چرخ خیاطی صنعتی کامپیوتری و غیره.


با توجه به وجود برند های متنوع در تولید چرخ خیاطی های صنعتی راسته دوز، می توان بهترین و پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی را براساس برند تولید کننده به انواع زیر تقسیم نمود:

برند جک، برند رویانگ، برند ژوکی، برند تیپیکال، برند زوجی و غیره.

البته با توجه به نبود بازار مناسب، برخی از برند های بالا در ایران خرید و فروش نمی شوند.

بنابراین می توان گفت که بهترین و پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز را براساس ویژگی های زیر انتخاب می کنند:

میزان قدرت و سرعت، چرخ خیاطی های صنعتی مانند نوع راسته دوز، با داشتن دوام، ماندگاری و قدرت بالا، می توانند در دوخت و دوز پارچه های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند.

دومین نکته ای که در انتخاب پیشرفته ترین چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز باید مورد توجه قرار بگیرد، توانایی دستگاه در دوخت پارچه های مختلف است. بنابراین این نوع چرخ ها با داشتن تکنولوژی و مقاومت بالا می توانند پارچه های ضخیم یا نازک را به خوبی بدوزند.

در ادامه به شرح تعدادی از برند های تولید کننده چرخ خیاطی های صنعتی راسته دوز می پردازیم:

برند های نان بنگ، زوجی، رویانگ و جویتا به عنوان بهترین برند ها برای خرید بهترین و پیشرفته ترین چرخ خیاطی های صنعتی راسته دوز شناخته می شوند.

از دیگر ویژگی هایی که نشان دهنده پیشرفته بودن چرخ خیاطی های صنعتی می باشند، می توان به تعداد زیاد از انواع حالت های دوخت، انواع الگو های قابل تنظیم، صفحه نمایش LCD و توانایی دوخت انواع پارچه ها با ضخامت های مختلف، اشاره کرد.

در واقع می توان گفت هر چه توانایی تنظیم کشش نخ در یک چرخ خیاطی بیشتر باشد، از مدل های دوخت بیشتری برخوردار باشد، با توجه به کارکرد از صدای کمتری برخوردار باشد و غیره، می تواند به عنوان یک چرخ خیاطی صنعتی بسیار پیشرفته و مناسب در نظر گرفته شود.

در ادامه به شرح برخی از انواع چرخ خیاطی های صنعتی که با داشتن ویژگی های بالا، می توانند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت و دوز در تولیدی های مختلف لباس مورد استفاده قرار بگیرند، می پردازیم:

چرخ خیاطی صنعتی جک، با داشتن فناوری و کیفیت عالی، دارای کارت حافظه، مصرف بهینه در برق و غیره می تواند به عنوان یک چرخ خیاطی صنعتی بسیار پیشرفته مورد استفاده قرار بگیرد.

چرخ خیاطی صنعتی ژانومه، با داشتن کارت حافظه 3 مگابایتی، دارا بودن 100 طرح، شامل 150000 نوع دوخت و غیره می تواند به عنوان یک چرخ خیاطی صنعتی بسیار مناسب در کارگاه های تولیدی لباس و پوشاک مورد استفاده قرار بگیرد.

این نوع چرخ خیاطی دارای برش نخ اتوماتیک در ساختار خود است، همچنین می تواند 800 دوخت را در دقیقه انجام دهد.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : چرخ خیاطی ژانومه , چرخ خیاطی کاچیران , آموزشگاه خیاطی , اموزش خیاطی , آموزش خیاطی , خیاطی ,