مینی دوره لذت خیاطی

مینی دوره لذت خیاطی

5از 1 رأی


با سلام.

 

خبر خوب برای هنرجویان آکادمی لذت خیاطی

پلتفرم جدید مینی دوره لذت خیاطی با آموزش های بسیار کاربردی برای علاقمندان این حرفه که فعلا شرایط و توانایی ثبت نام در کلاس ها را ندارند طراحی شده است که می توانند با شهریه بسیار اندک برای هر دوره اشتراک یک ماهه تهیه کنند.

آموزش های این پلتفرم عبارتند از


لایوها


استاد مقدم جو لایوهای آموزشی بسیاری در زمینه ی آموزش خیاطی به صورت رایگان برگزار کرده اند که در آنها تکنیک ها و مطالب کاربردی و فوق العاده مفیدی از جمله برشکاری ، دوخت و اتوکاری ، مدیریت مزون داری، مشتری مداری و نحوه گرفتن پول از مشتری، تولید انبوه در خیاطی ، تولید لباس بچگانه و مردانه، نحوه کسب درآمد از خیاطی و .... را آموزش داده و بیان کرده اند.
توجه داشته باشید که نکات و مطالب این لایوها ، بخشی از دوره ی آموزشی سایزبندی و مزون داری (کلاس 7) از متد مقدم جو (روش قالب سازی اندام) می باشند.
پس با دقت لایوها را تماشا کنید و از این مطالب و تکنیک های ارزشمند  استفاده کنید و بهره ببرید.

تهیه اشتراک این دوره برای عموم آزاد و مناسب است.


دوره فوق تخصصی کسب و کار


در این دوره مشاوره های کسب و کار برای افرادی که خواستند کسب و کاری راه اندازی کنند و یا توسعه دهند و یا تولیدی راه اندازی کنند و یا سرمایه گذاری کنند و یا مسیر اشتباهی را انتخاب کرده بودند و....... بصورت اختصاصی انجام گرفته است و در نهایت بهترین تصمیم گرفته شده است. اگر شما هم در فکر هستید قدمی برای کسب درآمدبردارید و به مشاوره کاری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم این دوره را حتما مشاهده کنید تا از تجربیات دیگران استفاده کنید و ریسک کمتری را تجربه کنید.

تهیه اشتراک این دوره برای عموم آزاد و مناسب است.


ورکشاپ تکنیک ایکس:


در این دوره روش جدید طراحی لباس و درآمدزایی به صورت کاملا کاربردی و بسیار پولساز آموزش داده شده است.
تکنیک مدل جدید طراحی و دوخت لباس بسیار محرمانه در این دوره آموزش داده شده است.

تهیه اشتراک این دوره جذاب برای عموم آزاد و مناسب است.


دوره فرماندهی مغز:

در این دوره شما می آموزید که چطور فرماندهی و کنترل بدن و افکارتان را به دست بگیرید و اجازه ندهید مغزتان شما را کنترل کند!
با خودتـان آشنــا شوید و تواناییـهای خــود را بشناسیــد و در جهــت درست از آنها استفاده کنید تا به مهارت بیشتری دست یابید وراحت و بیشتر کسب درآمد کنید.
توجه: این دوره در آموزش الگوی مادر لذت خیاطی (کلاس6) قرار داده شده است و اگر هنرجوی کلاس 6 هستید نیازی به تهیه این دوره ندارید.


همایش دانشگاه علمی کاربردی


کلیپها ی این کارگاه، دید شما رو نسبت به دنیای الگوسازی متحول میکنه، به شرطی که با دقت نگاه کنی و جزوه نویسی هم انجام بدی
در نگاه اول ممکنه تصور کنی که این متد چه ظاهر پیچیده ای داره ولی برعکس ظاهرش،
باطنی بسیار ساده، روان و قابل یادگیری برای همه داره که نیاز به سواد درسی زیادی نداره و در هر سنی که باشی به راحتی میتونی یاد بگیری .
بعد از دیدن آموزش های این کارگاه متوجه خواهی شد که چرا و چطوری تمام متدهایی که یادگرفتی دیگه مناسب نیستند.
و نیاز امروز مشتری های ما رو برطرف نمیکنند و چرا اکثر خیاط ها نمیتونن پول دربیارن.
هشدار: سعی نکن که مطالب بازگو شده رو روی متد خودت پیاده کنی چون بیس الگوهای فرمولی، مناسب اجرای این تکنیک ها نیستند.

این دوره در آموزش نازک دوزی حرفه ای 1 (کلاس 14) قرار داده شده است و اگر هنرجوی کلاس  هستید نیاز به تهیه اشتراک این دوره ندارید.


ورکشاپ تکنیک وینتاژ


مینی دوره ی ورکشاپ وینتاژ ، فقط دوخت یک مدل لباس نبود بلکه کلی نکات الگویی ، نکات درآمدزایی و ایده های جذاب برای تولید لباس هم گفته شد
در این دوره آموزش دوخت مانتــو در تصـویـر آمـوزش داده شده است به علاوه چندین تکنیک و روشهای طلایی بسیار کاربردی و بازاری برای علاقمندان به خیاطی و پوشاک که همگی در این ورکشاپ گفته شده است.
تهیه اشتراک این دوره جذاب برای عموم آزاد و مناسب است.

جهت آموزش استفاده از مینی دوره ویدیو زیر را تماشا کنید:


برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه رزرو اشتراک با آموزشگاه ، بخش آی تی تماس بگیرید

026-34612532 / 026-34612248

 لینک  ورود به مینی دوره:

https://methodmoghadam.com/  

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی ,