مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

0از 0 رأی


مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

والدین علاقه مند به خیاطی، تمایل دارند تا در صورت نیاز بتوانند خودشان انواع لباس ها را برای دختر دلبندشان بدوزند، بنابراین داشتن اطلاعات در این زمینه می تواند برای آن ها بسیار مفید و جالب باشد، بنابراین در ادامه به شرح نکاتی که در انتخاب مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده تاثیر دارند، می پردازیم:

اولین نکته ای که در زمان انتخاب مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده باید مورد توجه قرار داد، انتخاب پارچه مناسب برای دوخت لباس است، در زیر به تعدادی از بهترین پارچه ها در این زمینه، اشاره می کنیم:

پارچه پنبه ای، به عنوان اولین و بهترین پارچه برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده شناخته می شود، این نوع پارچه ها بدون صدمه زدن به محیط زیست تولید می شوند، استفاده از پارچه پنبه ای برای دوخت لباس کودکان، باعث می شود تا از عرق کردن بیش از اندازه پوست کودکان و ایجاد حساسیت های پوستی در آن ها جلوگیری شود.

همچنین این نوع پارچه ها به پوست بدن اجازه تنفس و جریان هوا را می دهند و از انواع مشکلات پوستی جلوگیری می نمایند، بنابراین می توانند گزینه مناسبی برای دوخت لباس های ساده دخترانه و روزمره به حساب بیایند.

پارچه نخی، به عنوان یکی دیگر از بهترین پارچه ها شناخته می شود که با توجه به استفاده صد در صد از نخ در تولید، از ویژگی های خوبی مانند جلوگیری از عرق نمودن پوست و جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی برخوردار است، بنابراین می توانند برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده مورد استفاده قرار بگیرند.

پارچه چیت نیز به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده شناخته می شود، با توجه به داشتن دو نوع ضخامت، نازک و ضخیم، می تواند برای دوخت لباس هایی مناسب برای فصل های سرد یا گرم سال مورد استفاده قرار بگیرد.

البته بعد از انتخاب بهترین پارچه برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده، باید به تعدادی از نکته ها و مسائل مهم نیز در این زمینه نیز دقت شود، بنابراین در ادامه به شرح تعدادی از این نکته ها می پردازیم:

یکی از مهم ترین نکته هایی که در زمان دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده باید مورد توجه قرار داد، دوخت مناسب و محکم است، تا به راحتی و بعد از پوشیدن لباس توسط کودکان، لباس به راحتی دچار پارگی و کشش نشود.

دومین نکته انتخاب یک الگوی مناسب برای برش و دوخت پارچه است، در زمان انتخاب الگوی لباس برای کودکان، به مسائلی مانند راحتی کودک در پوشیدن لباس توجه نمایید.

در ادامه باید از روش های درست و اندازه گیری دقیق برای اندازه گیری اندام کودک استفاده نمایید، برای جلوگیری از تنگ شدن قسمت های مختلف لباس مانند کمر و باسن می توانید از روش دو یا چهار انگشت استفاده نمایید. به این صورت که دو انگشت خود را میان متر وکمر کودک بگذارید و سپس اندازه ها را یادداشت نمایید، این کار می تواند تا اندازه ای از تنگ شدن لباس کودک، جلوگیری نماید.

یکی دیگر از مهم ترین نکته هایی که در دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده باید مورد توجه قرار داد، روش درست دوخت انواع درز لباس ها می باشد، درز لباس های کودکان باید به صورتی دوخته شود که باعث آسیب به پوست کودک نشود، همچنین در زمان پوشیدن لباس توسط کودک، به آسانی دچار کشش و پارگی نشود.

در ادامه به شرح تعدادی از مدل های لباس بچه گانه دخترانه ساده می پردازیم:

مدل لباس پرنسس، به عنوان یکی از مدل های زیبای لباس شناخته می شود که با تزئین به وسیله انواع جواهرات و بافت های گلبرگی، می تواند گزینه مناسبی برای مجالس و مهمانی ها باشد.

مدل لباس های کارتونی، اغلب دارای طرح هایی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودک، مانند خرس تدی و غیره هستند که می توانند برای تولد و مراسم های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند، شما می توانید از روش پرینت تصاویر روی لباس، برای این کار استفاده کنید.

یکی دیگر از مدل های لباس بچه گانه دخترانه ساده، لباس های توری هستند که می توانند به عنوان گزینه مناسبی برای شرکت در مجالس و مراسم مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند.

لباس های جذب نیز به عنوان یکی دیگر از مدل های لباس بچه گانه دخترانه ساده شناخته می شوند، این نوع لباس ها می توانند به عنوان لباس مناسبی در مجالس و جشن ها مورد استفاده قرار بگیرند.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش دوخت لباس بچگانه , آموزشگاه خیاطی , آموزش خیاطی بدون الگو , آموزش خیاطی آسان ,