مدل لباس بچه گانه دخترانه

مدل لباس بچه گانه دخترانه

0از 0 رأی


مدل لباس بچه گانه دخترانه

والدینی که به خیاطی علاقه دارند یا از توانایی لازم در زمینه خیاطی برخوردار هستند، تمایل دارند که گاهی خودشان بتوانند به راحتی انواع لباس های مهمانی یا روزمره را با سلیقه شخصی، برای فرزندان دلبندشان بدوزند.

اولین نکته ای که در زمان دوخت و دوز انواع لباس های کودکانه و دخترانه باید مورد توجه قرار داد، انتخاب یک پارچه بسیار زیبا و مناسب با سن دختر بچه ها است، بنابراین در ادامه به تعدادی از بهترین پارچه ها و ویژگی های آن ها اشاره می کنیم:

پارچه پنبه ای، به عنوان یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های دخترانه و بچه گانه به حساب می آید، استفاده از مواد طبیعی برای تولید این نوع پارچه باعث شده تا از تنفس خوبی در هوای گرم برخوردار باشد، به صورتی که از عرق کردن پوست کودک و ایجاد انواع حساسیت های پوستی جلوگیری نماید. این نوع پارچه ها را می توان در صورت نیاز بار ها شست، اما کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند.

پارچه های نخی، به عنوان دومین پارچه های مناسب برای دوخت و دوز انواع لباس های کودکان، با توجه به استفاده از مواد طبیعی در تولید، از ویژگی های خوبی مانند جلوگیری از ایجاد حساسیت و عرق کردن زیاد در کودکان برخوردارند.

دسته دیگر از انواع پارچه های مناسب برای دوخت و دوز لباس های کودکان، پارچه های لینن هستند، معمولا برای تولید این دسته از پارچه ها از الیاف طبیعی مانند کتان استفاده می کنند که به عنوان موادی سازگار با طبیعت شناخته می شوند.

پارچه دورس، با داشتن ضخامت مناسب می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های زمستانه و پاییزه برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا برای تولید این نوع پارچه از الیاف نخی استفاده می شود.

دسته ای دیگر از پارچه های مناسب برای دوخت لباس های کودکان، پارچه پشمی تدی هستند، البته این نوع پارچه ها به نام دوم پارچه پشمی ببعی نیز نامگذاری شده اند، به دلیل ضخامت مناسب می توانند برای دوخت انواع لباس های زمستانی برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرند.

این نوع پارچه ها از مقاومت خوبی در برابر لکه دار شدن برخوردارند و بنابراین برای دوخت لباس های کودکانه بسیار مناسب می باشند. همچنین در صورت لکه دار شدن به راحتی شسته شوند.

در ادامه به نکته های که در انتخاب پارچه مناسب برای دوخت مدل لباس بچه گانه دخترانه باید مورد توجه قرار داد، می پردازیم:

اولین نکته ای که در انتخاب پارچه یا مدل لباس بچه گانه دخترانه باید مورد توجه قرار داد، نرمی و راحتی لباس برای کودکان است، باید از لباس ها یا پارچه هایی برای دوخت لباس استفاده نمود که برای کودکان ایجاد حساسیت یا خارش پوستی نکند.

دومین ویژگی لازم برای پارچه مناسب یا مدل لباس بچه گانه دخترانه، میزان تنفس پذیری و جذب رطوبت است، معمولا انواع پارچه های نخی از تنفس پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند به صورتی که از عرق کردن زیاد پوست کودکان جلوگیری نموده و همچنین می توانند رطوبت را به خوبی جذب نمایند.

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمان انتخاب پارچه یا مدل لباس بچه گانه دخترانه باید مورد توجه قرار داد، دوام، ماندگاری و کیفیت مناسب پارچه ها است، پارچه مناسب برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه باید از مقاومت خوبی در برابر کشش، شست و شو، سایش و غیره برخوردار باشد تا به راحتی پاره یا نخ کش نشود.

توجه به رنگ و طرح انواع پارچه برای لباس بچه گانه دخترانه به عنوان یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که در زمان خرید و انتخاب پارچه و لباس کودک باید مورد توجه قرار بگیرد.

یکی دیگر از نکته های مهمی که والدین باید در زمان انتخاب پارچه یا مدل لباس بچه گانه دخترانه مورد توجه قرار دهند، توجه به علاقه ها و خواسته های کودکان است، البته کودکان ممکن است نظرات عجیب وغریبی در این زمینه داشته باشند، اما باید بدانید که توجه به نظرات آن ها می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها شود.

البته علاقه مندان به خیاطی انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه، باید در ابتدا دوره نازک دوزی را بگذرانند و در این زمینه مهارت و تجربه خوبی کسب نمایند. معمولا افراد در دوره نازک دوزی می توانند با انواع وسایل خیاطی و متد های مختلف دوخت و دوز آشنا شوند.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی آسان , آموزش خیاطی زنانه , آموزشگاه خیاطی , خیاطی , آموزش خیاطی ,