مدل لباس بچه گانه دخترانه چین دار

مدل لباس بچه گانه دخترانه چین دار

0از 0 رأی


مدل لباس بچه گانه دخترانه چین دار

اغلب والدین تمایل دارند، در صورتی که از توانایی دوخت و دوز برخوردار هستند، خودشان بتوانند انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه را بدوزند، به همین دلیل کسب اطلاعات لازم در زمینه دوخت انواع لباس ها می تواند برای آن ها بسیار جالب و مورد توجه باشد، بنابراین در ادامه به شرح نکته ها و مسائلی که در دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه، از اهمیتی زیادی برخوردار هستند، می پردازیم:

اولین کار در دوختانواع مدل لباس بچه گانه دخترانه، انتخاب پارچه مناسب است، بنابراین در ادامه به تعدادی از پارچه های مناسب برای دوخت انواع مدل های لباس بچه گانه دخترانه می پردازیم:

پارچه نخ پنبه به عنوان اولین و بهترین پارچه برای دوخت انواع مدل های لباس بچه گانه به حساب می آید، معمولا با توجه به استفاده از مواد صد در صد طبیعی در تولید، از ویژگی های خوبی به شرح زیر برخوردار خواهد بود.

پارچه های نخ پنبه از عرق کردن بیش از اندازه پوست بدن جلوگیری می کنند، در نتیجه پوست بدن را از انواع آلرژی ها و حساسیت ها محافظت خواهند کرد.

این نوع پارچه ها، در صورت نیاز، می توانند بار ها شسته شوند، اما به راحتی خشک شوند و در میزان رنگ آن ها تغییری ایجاد نشود.

البته باید قبل از برش پارچه، یک بار به خوبی شسته شوند، زیرا انواع پارچه ها از آبرفتگی زیادی برخوردار هستند.

پارچه چیت، یکی دیگر از بهترین پارچه های مناسب برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه می باشد، از ویژگی های خوب این نوع پارچه، جریان راحت هوا در میان الیاف پارچه و جلوگیری از ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست کودکان است.

در ادامه به تعدادی از ویژگی ها که در انتخاب بهترین پارچه برای کودکان، باید مورد توجه قرار بگیرند، می پردازیم:

پارچه مناسب برای دوخت لباس کودکان، باید از نرمی و لطافت خوبی برخوردار باشد، همچنین پارچه مناسب، پوست بدن را از بروز انواع حساسیت ها و آلرژی ها محافظت می کند.

انعطاف پذیری بالا به عنوان یکی از ویژگی های مهم در انتخاب پارچه مناسب است، زیرا این ویژگی باعث می شود تا لباس از مقاومت خوبی برخوردار باشد، در نتیجه کودکان به راحتی بتوانند در زمان پوشیدن لباس، حرکت و بازی کنند.

مقاومت مناسب پارچه باید به اندازه ای باشد که در زمان شستن، به راحتی رنگ لباس از بین نرود، لباس پوسیده و پاره نشود و در نتیجه مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه به نکته های مهمی در زمینه دوخت مدل لباس بچه گانه دخترانه چین دار می پردازیم:

معمولا انواع مدل های لباس بچه گانه دخترانه چین دار، به پیراهن های دخترانه ای گفته می شود که دارای دو قسمت هستند، بالاتنه و دامن، که با توجه به سلیقه خود می توان در قسمت های دامن، یقه و آستین لباس، از چین های زیبایی استفاده نمود.

دامن های چین دار در پیراهن های دخترانه، به دامن هایی گفته می شود که ظاهری زیبا و فانتزی دارند، در ادامه به شرح تعدادی از دامن های چین دار در انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه می پردازیم:

مدل پرنسسی به عنوان یکی از زیباترین مدل های لباس بچه گانه دخترانه چین دار به حساب می آید، این مدل می تواند گزینه مناسبی برای دختر بچه هایی باشد که به کارتون های پرنسسی علاقه دارند.

انواع چین های دامندر لباس های دخترانه را می توان به دسته های زیر تقسیم نمود:

چین های تک لبه، این نوع چین ها از یک نوار پارچه ای تشکیل شده اند که بعد از جمع شدن به وسیله کوک به هم وصل شده اند.

چین دو لبه، برای دوخت این نوع چین دامن، باید از قسمت وسط نوار پارچه ای به صورت مرتبی، پارچه را چین زده و جمع کنید، که به صورت چین های دو لبه قابل مشاهده خواهد بود.

چین هایی با داشتن عرضی دو برابر، برای دوخت این نوع چین، باید نوار پارچه ای را از وسط تا زده و به صورت جمع شده بدوزید، این نوع چین دارای ظاهری لایه لایه می باشد.

چین های آبشاری، این مدل چین برای دوخت انواع یقه در لباس های باز مناسب هستند.

چین های مدور، این نوع چین ها مانند چروک به نظر می رسند که در صورتی که به سمت پایین باشند، فاقد زیبایی خواهند بود، در واقع این نوع چین ها، اگر درست دوخته شوند، ظاهر زیبایی شبیه دونات خواهند داشت .

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : خیاطی زنانه , آموزش خیاطی زنانه , آموزش خیاطی آسان , خیاطی ,