آموزش رایگان لباس مجلسی مردانه شیک

آموزش رایگان لباس مجلسی مردانه شیک

0از 0 رأی


لباس مجلسی مردانه شیک

علاقه مندان به هنر خیاطی، تمایل دارند تا بتوانند انواع لباس مجلسی مردانه شیک را به سلیقه خودشان بدوزند، این کار هم باعث به کاربردن سلیقه و نظر شخصی در انتخاب مدل و رنگ لباس می شود و هم می تواند از نظر هزینه ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد، به همین دلیل داشتن اطلاعات در این زمینه می تواند برای افراد بسیار جالب و مفید باشد، بنابراین در ادامه به شرح نکته هاییکهمی توانند در انتخاب و دوخت لباس مجلسی مردانه شیک با اهمیت باشند، می پردازیم:

اولین نکته در انتخاب و دوخت لباس مجلسی مردانه شیک، انتخاب پارچه مناسب برای دوخت لباس است، امروزه با پیشرفت در نساجی، پارچه های زیادی در رنگ، طرح، کیفیت و ضخامت های مختلفی تولید می شوند که می توانند برای دوخت انواع لباس مجلسی مردانه شیک مورد استفاده قرار بگیرند، در ادامه به تعدادی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت لباس مجلسی مردانه شیک می پردازیم:

پارچه کتان ظریف، با توجه به استفاده از الیاف گیاه کتان، به عنوان پارچه ای گران و مناسب برای دوخت انواع لباس مجلسی مردانه شیک به حساب می آید.

پارچه پوپلین، یکی از مناسب ترین و محبوب ترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس مجلسی مردانه شیک به حساب می آید، استفاده از مواد عالی برای تولید این نوع پارچه باعث شده تا از ویژگی های خوبی مانند نرمی، خنکی و قابلیت عبور جریان هوا برخوردار باشد. با توجه به نازک بودن پارچه پوپلین، امکان چروک شدن پارچه وجود دارد.

پارچه کجراه، از وزن بالایی نسبت به انواع پارچه ها مانند ابریشم و کتان برخوردار است، همچنین از ویژگی های خوبی مانند افتان مناسب، مرغوبیت، براقی، شفافیت و غیره برخوردار است.

پارچه لینن، این نوع پارچه با شست و شو و استفاده، به راحتی از بین نمی رود، بلکه ظاهری زیباتر به خود می گیرد، همچنین نسبت به انواع دیگر پارچه ها مانند کتان، از ظاهری شل تری برخوردار می باشد اما می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های تابستانی مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه فلانل، به دلیل ضخامت بالا می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های زمستانی مانند کت مورد استفاده قرار بگیرد.

ظاهر کرکی و گرم این نوع پارچه باعث شده تا به عنوان پارچه ای مناسب برای دوخت انواع لباس مجلسی مردانه شیک شناخته شود.

پارچه کتان گاباردین، با توجه به بافت کجراهو وزنی متوسط از ویژگی های خوبی مانند دوام و مقاومتی مناسب برخوردار است. این نوع پارچه به راحتی دچار چین و چروک و پارگی نمی شود و می تواند برای دوخت انواع کت و شلوار، لباس مجلسی مردانه شیک، لباس کار و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی دیگر از نکته هایی که در انتخاب و دوخت انواع لباس مجلسی مردانه شیک باید مورد توجه قرار داد، فصل مورد نظر و دمای هوا می باشد، معمولا پارچه هایی که برای دوخت لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرند باید از ویژگی خوبی مانند جلوگیری از عرق کردن زیاد بدن برخوردار باشند، همچنین برخی پارچه ها می توانند برای دوخت لباس های گرم برای زمستان مناسب باشند.

یکی دیگر از نکته هایی که در زمان انتخاب لباس مجلسی مردانه شیک باید مورد توجه قرار داد، مناسبت مراسم یا مکان است، معمولا افراد با توجه به محیطی که قرار است به آن وارد شوند، می توانند به انتخاب استایل خاصی از لباس ها بپردازند.

گاهی نیز به همراه لباس مجلسی مردانه شیک می توانید از اکسسوری های بسیار خاص استفاده نمایید، انواع جوراب، ساعت، کمربند و غیره به عنوان اکسسوری های مناسب، می توانند با رنگ و طرح های زیبایی با لباس مجلسی مردانه شیک به خوبی ست شوند.

همچنین یکی از نکته هایی که در لباس مجلسی مردانه شیک باید مورد توجه قرار داد، این است که گاهی می توان به جای استفاده از کت و شلوار هم رنگ، از کت هایی با استایل، طرح و رنگ مختلف استفاده نمود. در صورتی که پیراهن مردانه دارای طرح چهارخانه باشد،می توانید از یک کت تک رنگ برای روی آن استفاده نمایید.

البته امروزه انواع رنگ های خنثی مانند رنگ کرم از محبوبیت خوبی برخوردار شده اند، همچنین استایل مشکی نیز می تواند گزینه خوبی برای انتخاب لباس مجلسی مردانه شیک باشد.

همچنین بهتر است، در صورت پوشیدن جوراب های ساق بلند، آن ها را هم رنگ یا با رنگی مناسب با کت و شلوار انتخاب نمایید .

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی زنانه , آموزش خیاطی آسان , آموزش خیاطی , خیاطی ,