مطالبی درباره مدل اسپرت دخترانه

مطالبی درباره مدل اسپرت دخترانه

0از 0 رأی


مدل اسپرت دخترانه

اسپرت دخترانه، به نوعی از لباس ها گفته می شود که با دور بودن از ظاهر تجملاتی، از سادگی و زیبایی خاصی برخوردار می باشد، معمولا این نوع استایل دارای یک شلوار جین گشاد، هودی، سویشرت، انواع بلوز ها و غیره می باشد. در ادامه به نکته هایی که در زمان انتخاب مدل اسپرت دخترانه باید مورد توجه قرار داد، می پردازیم:

اولین نکته ای که باید در زمان انتخاب مدل اسپرت دخترانه مورد توجه قرار داد، انتخاب یک پارچه مناسب برای دوخت است، پارچه ای که برای دوخت انواع لباس در مدل اسپرت دخترانه انتخاب می کنید باید از ویژگی هایی مانند دوام، مقاومت مناسب، تنفس پذیری عالی، کشسانی خوب و غیره برخوردار باشند، انواع پارچه های مناسب برای مدل های اسپرت دخترانه باید انعطاف پذیری خوبی داشته باشند، همچنین در صورت عرق کردن، باعث ایجاد حساسیت ها و آلرژی های مختلف در پوست نشوند.

در درجه دوم باید رنگ و طرح مناسبی را برای دوخت انواع مدل اسپرت دخترانه انتخاب نمایند، استفاده از رنگ های شاد به عنوان عاملی در ایجاد جنب و جوش و هیجان، می تواند گزینه بسیار خوبی برای دوخت انواع مدل اسپرت دخترانه باشد. البته انواع رنگ ها و طرح های یکسان می توانند گزینه مناسبی برای دو جنس، دخترانه و پسرانه باشند.

در زمان دوخت انواع مدل های اسپرت دخترانه، توجه به برش پارچه و روش درست انجام آن، از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا برش درست و دقیق پارچه می تواند تاثیر بسیاری بر روی انعطاف پذیری و خوش فرم بودن انواع مدل اسپرت دخترانه داشته باشد. همچنین پیشنهاد می شود تا انواع برش های آستین رگلان و کیمونو برای دوخت لباس های اسپرت مورد استفاده قرار بگیرند.

شلوار اسپرت، با توجه به دوخت انواع شلوار های اسپرت از پارچه های کشی، می توان این نوع شلوار ها را در مدل های مختلفی شامل اسکینی، برمودا، دمپا، راسته و غیره، بدوزید و مورد استفاده قرار دهید.

ست اسپرت، یکی از انواع استایل های مورد پسند جوانان می باشد، معمولا انواع ست های ورزشی شامل ست سویشرت و شلوار، نیم تنه های اسپرت، لباس های کلاه دار، ست گرمکن شلوار و غیره می باشد.

توجه به استفاده از اکسسوری های زیبا مانند موارد زیر می تواند تاثیر زیادی بر روی ظاهر و استایل مورد نظر داشته باشد.

پوشیدن کفش مناسب به عنوان یکی از مهم ترین آیتم ها برای انواع مدل اسپرت دخترانه به حساب می آید، در زیر به تعدادی از زیباترین و مناسب ترین کفش ها در تیپ اسپرت اشاره می کنیم:

کفش های کتانی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مدل اسپرت دخترانه شناخته می شوند، معمولا استفاده از رنگ های سفید، نئونی و غیره پیشنهاد می شود.

همچنین انواع کیف های باشگاهی دسته دار، کیف های کمری و انواع کوله پشتی ها، می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای استفاده در مدل اسپرت دخترانه باشند.

استفاده از زیور آلات در انواع مدل و تیپ اسپرت دخترانه، پیشنهاد نمی شود، البته این به معنی فاقد بودن کامل تیپ اسپرت از زیورآلات نمی باشد، بلکه افراد می توانند از وسایل و اکسسوری های زیر به عنوان زیورآلات در مدل اسپرت دخترانه استفاده نمایند.

هدبند، کلاه آفتابی لبه دار، ساعت های مچی به همراه بند های سیلیکونی و غیره.

همچنین می توان از لباس هایی با طرح چهارخانه به عنوان تیپ اسپرت استفاده نمود، به همین دلیل می توانید از انواع پارچه های چهارخانه برای دوخت لباس هایی مانند کت، بلوز های چهار خانه و غیره استفاده نمایید.

گاهی افراد از دامن برای اضافه نمودن به استایل اسپرت خود استفاده می کنند، انواع لباس هایی که به عنوان تیپ اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند باید راحت و مناسب باشند، به صورتی که در زمان پوشیدن آن ها، احساس خستگی و کلافگی نداشته باشید.

شلوار های ساده و کتان نیز به عنوان گزینه مناسبی برای اضافه کردن به تیپ اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین مانتو های ساده، کوتاه و گشاد، به دلیل راحتی مناسب، می توانند گزینه خوبی برای انواع مدل اسپرت دخترانه به حساب بیایند.

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین آیتم های مورد استفاده در مدل اسپرت دخترانه، هودی می باشد، انواع هودیگشاد می توانند گزینه خوبی برای استفاده در مدل اسپرت دخترانه به حساب بیایند.

مانتو و شلوار های نخی نیز به دلیل راحتی، می توانند به عنوان گزینه مناسبی در مدل اسپرت دخترانه مورد استفاده قرار بگیرند.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش الگوسازی , الگوسازی , آموزش خیاطی بدون الگو , آموزش خیاطی , خیاطی ,