آموزش خیاطی با مدل لباس پرنسسی

آموزش خیاطی با مدل لباس پرنسسی

0از 0 رأی


مدل لباس پرنسسی

لباس پرنسسی دخترانه به نوعی از لباس های مجلسی دخترانه گفته می شود که از چین خوردگی های مرتب و زیبایی برخوردار می باشد و با داشتن پف های مرتب در اطراف، زیبایی دو چندانی دارد. معمولا این نوع لباس ها را از لباس های شخصیت های کارتونی دیزنی الهام می گیرند.این نوع لباس ها به دختران زیبایی بسیار خاصی می دهند، البته مدل لباس پرنسسی کوتاه دخترانه می تواند گزینه مناسبی برای دختربچه های زیر 6 سال باشد. کسب اطلاعات در زمینه دوخت و انتخاب انواع مدل لباس پرنسسی می تواند برای همه جالب باشد، بنابراین در ادامه به شرح تعدادی از مهم ترین نکته ها در این زمینه می پردازیم:

اولین نکته ای که باید در انتخاب و دوخت مدل لباس پرنسسی مورد توجه قرار داد، پارچه ابریشمی است که با توجه به ظاهری زیبا و طرح های پیچیده بر روی سطح خود، می تواند گزینه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس پرنسسی به حساب بیاید.

پارچه کرپ، برای تولید این نوع پارچه از ابریشم استفاده می کنند که باعث شده تا از ویژگی های خوبی مانند زیبایی و نرمی خاصی برخوردار باشد، در گذشته از این نوع پارچه برای مراسم عزاداری استفاده می کردند اما امروزه برای دوخت انواع لباس های مجلسی مانند مدل لباس پرنسسی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه ساتن پشت کرپ، این نوع پارچه دارای دو سمت، یک صاف و دیگری کرپ است، بنابراین می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت مدل لباس پرنسسی مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه حریر، با داشتن ویژگی هایی مانند لختی، لطافت و غیره می تواند به عنوان پارچه ای مناسب برای دوخت انواع لباس های مجلسی مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه ژورژت، که به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی یا ابریشمی از ویژگی های خوبی مانند نیمه شفاف بودن، وزن سبک و غیره برخوردار است، بنابراین می تواند به عنوان گزینه خوبی برای دوخت انواع لباس های مجلسی مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه ژاکارد، با داشتن ویژگی هایی مانند نرمی و زیبایی می تواند برای دوخت انواع لباس ها و اکسسوری ها مورد استفاده قرار بگیرد، اغلب طراحان و خیاطان مشهور از این نوع پارچه برای دوخت لباس های طراحی شده استفاده می کنند.

پارچه اورگانزا، با داشتن ظاهری شبیه پارچه های حریر، به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های مجلسی شناخته می شود، البته این نوع پارچه ها نسبت به پارچه های حریر از مقاومت بیشتری برخوردار هستند، اما به اندازه پارچه حریر براق نمی باشند.

پارچه ساتن، نوعی پارچه زیبا و براق، که به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند خنکی و سبک بودن می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های مجلسی مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه تافته، این نوع پارچه از ویژگی هایی مانند خشکی، صافی و درخشش کمی برخوردار است که باعث شده تا به عنوان پارچه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس پرنسسی مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه به نکته هایی که در زمان استفاده از انواع مدل لباس پرنسسی باید مورد توجه قرار داد، می پردازیم:

انواع مدل لباس پرنسسی دارای سه لایه در ساختار لباس هستند که می توانند برای تمام اندام ها، لاغر و چاق، بسیار زیبا و مناسب باشند.

در انتخاب رنگ و طرح پارچه مناسب برای دوخت انواع مدل لباس پرنسسی دقت نمایید، رنگ های پاستلی، فانتزی و روشن می توانند گزینه های مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس پرنسسی باشند، همچنین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مناسب، از نظر و علاقه فرزندتان اطلاع داشته باشید.

تاج های مختلف، دستکش، گردنبند، کیف کوچک دستی و غیره می توانند گزینه های مناسبی برای اکسسوری های انواع مدل لباس پرنسسی باشند.

کفشی که برای مدل لباس پرنسسی انتخاب می کنید می تواند از ویژگی هایی مانند براق بودن، زرق و برق داشتن برخوردار باشد، همچنین دارای تزئیناتی از الماس و انواع دیگری از سنگ های قیمتی باشد، البته گاهی بهتر است از انواع کفش های تخت و ورنی برای کودکانی که راه رفتن با کفش های پاشنه بلند برای آن ها سخت است، استفاده کنید.

البته یکی از مهمترین نکته هایی که باید مورد توجه قرار داد، این است که آرایش کودکان نباید زیاد باشد، زیرا لوازم آرایشی از مواد شیمیایی ساخته شده اند و می توانند برای پوست و سلامت کودکان خطر داشته باشند.

همچنین شما می توانید از رنگ های نقره ای، نارنجی، طلایی و زرد برای انتخاب پارچه مناسب در دوخت مدل لباس پرنسسی استفاده نمایید.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی زنانه , آموزش خیاطی آسان , آموزش خیاطی , خیاطی ,