آموزش دوخت لباس راحتی مردانه

آموزش دوخت لباس راحتی مردانه

0از 0 رأی


لباس راحتی مردانه

افراد علاقه مند به خیاطی، لازم است تا با دوخت انواع لباس راحتی مردانه نیز آشنا شوند، زیرا علاوه بر لباس های اتوکشیده و شیک، گاهی افراد به لباس های راحتی و مناسب برای استراحت نیاز دارند. به همین دلیل خوب است تا در این زمینه انواع نکته ها و مسائل را یاد بگیرید، بنابراین در ادامه به شرح نکته هایی که در دوخت انواع لباس راحتی مردانه باید مورد توجه قرار داد، می پردازیم:

اولین و مهمترین مسئله در دوخت لباس راحتی مردانه، انتخاب پارچه مناسب است، بنابراین با توجه به این که پارچه را برای چه لباسی مورد استفاده قرار می دهید، باید به انتخاب پارچه مناسب بپردازید، در ادامه تعدادی از بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار راحتی مردانه را شرح می دهیم:

پارچه چلوار، به دلیل استفاده از پنبه ای به نام فلامنت، به عنوان اولین و بهترین پارچه برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه شناخته می شود، از ویژگی های خوب این نوع پارچه می توان به وزن کم، خنکی پارچه، قیمت مناسب و غیره اشاره نمود.

پارچه نخی، یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه به خصوص شلوار راحتی شناخته می شود، از ویژگی های خوب این نوع پارچه می توان به قابلیت جریان هوا در میان الیاف پارچه، وزن کم و نرمی پارچه اشاره نمود. بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه به حساب بیاید.

پارچه تترون، به نوعی پارچه با استفاده از الیاف پلی استر ویسکوز گفته می شود که علاوه بر تنوع زیاد در رنگ، از ویژگی های مختلفی به شرح زیر برخوردار است:

خنکی پارچه، ضد حساسیت بودن پارچه، لطافت، سادگی و غیره که می تواند گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه به حساب بیاید.

پارچه پنبه ای، به عنوان یکی از پارچه های پرطرفدار برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه شناخته می شود، این پارچه با داشتن ضخامت مناسب می تواند گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه در فصل های مختلف سال باشد.

پارچه کتان به دلیل استفاده از الیاف کتان از ویژگی های خوبی به شرح زیر برخوردار است:

پارچه کتان از عدم چروک پذیری بالایی برخوردار است، همچنین این نوع پارچه نرمی و لطافت خوبی دارد، بنابراین می تواند برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه مانند شلوار و شلوارک مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه فلانل، به دلیل استفاده از پنبه و پشم، از ویژگی های خوبی مانند وزن کم و خنکی مناسب، برخوردار است، بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس راحتی مردانه در فصل های گرم سال باشد.

درادامه به نکته های که به عنوان قوانین لباس راحتی مردانه شناخته می شوند، اشاره می کنیم:

در درجه اول لباس راحتی باید در محیط هایی مورد استفاده قرار بگیرد که نیازی به پوشیدن لباس های رسمی نمی باشد.

در ادامه باید با مسئله هرم شیک پوشی آشنا باشید، بنابراین سه نکته مهم را باید مورد توجه قرار دهید، جنس پارچه، کاربرد و متناسب بودن با اندازه اندام شما.

اولین مسئله ای که باید مورد توجه قرار دهید، اندازه مناسب در پوشش لباس راحتی مردانه است، به عنوان مثال فری سایز در انواع لباس ها، نمی تواند به عنوان یکی از آیتم های شیک پوشی در نظر گرفته شود، بنابراین در صورتی که تمایل دارید تا انواع لباس را برای مراسم و موارد رسمی مورد استفاده قرار دهید، از برند هایی استفاده نمایید که سایز های مختلفی از لباس را تولید کرده و به بازار وارد می کنند.

دومین مسئله با اهمیت در انتخاب لباس مناسب، کاربرد لباس مورد نظر است، در زمان انتخاب لباس راحتی مردانه یا رسمی، این سوال را از خودتان بپرسید، که این لباس را برای چه محیطی قرار است مورد استفاده قرار بدهید.

استفاده از اکسسوری های مناسب با لباس راحتی مردانه یا رسمی، به عنوان یکی دیگر از موارد با اهمیت در انتخاب لباس مناسب، شناخته می شود، انواع ساعت های مچی می توانند گزینه مناسبی برای اغلب استایل های مردانه باشند. همچنین کیفی که قرار است به همراه لباس ست نمایید باید مناسب باشد، شما می توانید انواع کیف دستی، کوله پشتی و غیره را مورد استفاده قرار دهید.

با توجه به استفاده از رنگ های خنثی در استایل های رسمی، شما می توانید انواع رنگ ها و طرح ها را در لباس راحتی مردانه مورد استفاده قرار دهید، انواع رنگ ها مانند قرمز، زیتونی، سبز تیره و غیره می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب رنگ در لباس راحتی مردانه باشند.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش الگوسازی , الگوسازی , آموزش خیاطی آسان , آموزش خیاطی زنانه , آموزش خیاطی , خیاطی ,