مطالبی درباره مدل لباس بچه گانه

مطالبی درباره مدل لباس بچه گانه

0از 0 رأی


مدل لباس بچه گانه

والدین تمایل دارند تا در صورت داشتن توانایی در دوخت و دوز، خودشان انواع لباس های کودک دلبندشان را بدوزند، به همین دلیل کسب اطلاعات در این زمینه می تواند برای والدین بسیار جالب باشد، بنابراین در ادامه به شرح نکته هایی در زمینه دوخت انواع مدل لباس بچه گانه می پردازیم:

اولین نکته ای که در زمینه دوخت انواع مدل لباس بچه گانه از اهمیت زیادی برخوردار است، انتخاب پارچه مناسب برای دوخت است، بنابراین در ادامه تعدادی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه را شرح می دهیم:

پارچه پنبه ای، یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه می باشد، برای تولید این نوع پارچه از مواد صد در صد طبیعی استفاده می کنند که باعث می شود تا از ویژگی های خوبی مانند جریان مناسب هوا در میان الیاف، تنفس پوست، تعریق کم بدن و جلوگیری از ایجاد انواع حساسیت های پوستی و آلرژی ها برخوردار باشد.

پارچه نخی، یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه می باشد که با توجه به ویژگی های خوبی مانند تنفس مناسب پوست، جریان هوا در میان الیاف، جلوگیری از تعریق پوست بدن و جلوگیری از ایجاد انواع آلرژی ها و حساسیت ها می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه دورس، با داشتن ویژگی های خوبی مانند ضخامت مناسب، می تواند به عنوان گزینه خوبی برای دوخت انواع لباس های بچه گانه در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه چیت، یکی از پارچه های بسیار مناسب با داشتن ضخامت های متفاوت، نازک و ضخیم، می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه تدی پشمی، با تولید از مواد اولیه مناسب مانند الیاف پلی استر، ابریشم و کنف، از ویژگی های خوبی مانند مقاومت مناسب در برابر لکه پذیری، دوام، راحتی در شست و شو و ثبات رنگ برخوردار است که در نتیجه می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه کشمیر، این نوع پارچه با دارا بودن از ظاهری با طرح چهارخانه می تواند به عنوان پارچه مناسب برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه مورد استفاده قرار بگیرد، البته با توجه به عدم کشسانی این نوع پارچه ها، بهتر است در زمان برش پارچه، از متراژی بیشتر استفاده نمایید تا لباسی که دوخته می شود، تنگ و کوتاه نشود.

پارچه حوله ای، یکی دیگر از بهترین پارچه ها که برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه استفاده می شود، ضخامت مناسب این پارچه باعث شده تا به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه کتان، یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها که برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه استفاده می شود، از ویژگی های این نوع پارچه می توان به جذب رطوبت پارچه کتان اشاره کرد، همچنین بعد از هر بار شستن، به سرعت خشک می شود.

در ادامه به شرح نکته های که در زمان دوخت انواع مدل لباس بچه گانه باید مورد توجه قرار بگیرند، می پردازیم:

بعد از انتخاب بهترین پارچه برای دوخت انواع مدل لباس بچه گانه، باید الگوی مناسبی را برای برش و دوخت پارچه در نظر بگیرید، گاهی می توانید از خلاقیت های خود در این زمینه استفاده نمایید، همچنین شما می توانید با کودک دلبندتان در این زمینه مشورت نمایید، البته ممکن است کودکان در این مواقع، نظرات عجیب و غریبی داشته باشند اما مشورت با کودکان می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها شود.

یکی دیگر از نکته های با اهمیت در دوخت انواع مدل لباس بچه گانه، اندازه گیری دقیق اندام کودک می باشد، البته گاهی می توانید از روش هایی مانند دو انگشت و چهار انگشت برای اندازه گیری اندام هایی از بدن مانند دور کمر و دور باسن کودک، استفاده نمایید، به عنوان مثال دو انگشت خود را میان متر و گودی کمر کودک بگذارید، سپس اندازه را یادداشت نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین نکته ها در زمان دوخت انواع مدل لباس بچه گانه، توجه به روش دقیق و مناسب برای دوخت قسمت های مختلف لباس مانند درز های لباس است، درز ها باید به صورتی دوخته شده باشند که با هر بار پوشیدن لباس توسط کودک، به راحتی شکافته و پاره نشوند.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی زنانه , آموزش خیاطی آسان , آموزشگاه خیاطی در کرج , آموزشگاه خیاطی , آموزش خیاطی , خیاطی ,