لباس فرم مدارس

لباس فرم مدارس

0از 0 رأی

 

لباس فرم مدارس

در هر کسب و کار دو عامل اصلی و مهم باید مد نظر قرار بگیرد.

 

  1. مراحل اجرایی وفنی مثل الگوسازی، برش، دوخت ، طراحی مدل
  2.  
  3. مراحل مديريتي مانند کسب درآمد، مشتری مداری، تبلیغات، پول گرفتن ، درست خرج کردن، درست سرمایه گذاری کردن پول حاصله که وارد مجموعه می شود که هر کدام از این دو عامل دچار نقص باشد آن کسب و کار محکوم به ورشکستگی است وهدف از کار کردن کسب درآمد است .
  4.  

بصورت خلاصه درباره تولید لباس فرم مدارس باید این نکات را بدانیم و به آنها عمل کنیم . دو ماه جلو تر از بازگشایی مدارس باید حدود ۲۰ مدل لباس طراحی کرد و آنها  را به سه دسته تقسیم بندی کرد و هر دسته بندی را با یک کد یا اسم با شماری نامگذاری نمود

 

هر دسته با توجه به کیفیت و نوع تن خوری آن مشخص می شود مانند لباسی شب ومجلسی با کیفیت بالا و طراحی فوق العاده که هر کی توانایی دوخت آن را ندارد.

 لاین دوم لاین اسپرت مانند لباس های راحت و خوش خرم که مردم برای دورهی یا مهمانی های معمولی میپوشند و دوست دارن خوشتیپ دیده شوند.

 دسته سوم مدلهایی که مردم بصورت روزمره از آن استفاده میکنند و پر مصرف است و مدل خاصی ندارند اما هر سه دسته از لحاظ کیفیت کار و جنس و دوخت و غیره در بهترین حالت ممکن باشد

 

بعد از اینکه این مدلها دوخته شد و آماده گردید به سراغ یک آتلیه میرویم و با بهترین کیفیت از آن لباسها و مدلها عکس تهیه میشود و در فضای مجازی قرار میدهیم و تولید محتوا میکنیم

 

از قبل برشور کارت ویزیت تراکت و دیگر موارد آماده میکنیم و تیم فروش خود را تشکیل میدهیم از نظر مهارت فروش، روابط عمومی خوب، محل پذیرایی مشتری ها و غیره و و آماده سازی تیم اجوالی جهت انجام پروژه. 

 بعد از انجام کلیه کارها به اداره آموزش و پرورش یا هر ارگان دیگری رفته و با مسئول آنجا قرارداد بسته میشود و مبلغ بیعانه گرفته میشود و مدلهایی که مورد درخواست است و تعداد آن در قرار داد ذکر می شود

 

به مرحله ای می رسیم که والدین و بچه ها برای گرفتن سفارش به محل کار شما مراجعه میکنند تا لباس فرم سایز کودک خود را خریداری کنند اما اکنون اینجاست که شما بهترین فرصت کار را دارید تا مشتری جذب کنید. 

مشتری فقط انتظار این را دارد که یک لباس فرم تهیه کند و برود وقتی مشتری وارد میشود با یک لباس فروشی لاکچری و انواع مدل که روی مانکنها پوشیده شده است و رگال هایی که با لباسهای خاص پوشیده شده است روبرو میگردد.

اینجا شما با ایجاد حس کنجکاوی و حسهای مشتری او را جذب کرده و در کنار لباس فرم مدارس مشتری جذب کارهای دیگر میشود و ناخود آگاه برای خرید آن لباسهای دیگر هم مشاق می شود. 

حال احتمال دارد لباسی خریداری کند یا نخرد اما این حس اشتیاق ایجاد میشود که در اولین فرصت به آن محل مراجعه کند و لباس هایی  که برایش جذاب بوده است را تهیه کند. و دوست دارد برای گرفتن خدمات خود به محل کسب شما مراجعه کند بعد از فروش فرم مدارس در مدت زمانی کوتاه شما در این روند حداقل باید از بین مشتریهایی که برای خرید لباس فرم مراجعه کرده اند یک سوم آنها به  مشتری‌های ثابت خود اضافه کرده باشی و کلی سفارش تا عید گرفته و بیعانه هم گرفته باشید.

کاسبی خوب است که امنیت درآمد داشته باشد اگر امنیت درآمد نباشد هیچ برنامه ریزی قابل انجام نیست. 

زیرا همیشه استرس دارید و اگر و اگر و اگر داری ، وقتی ورودی مالی را به مجموعه بدانی میتوانی به راحتی سرمایه گذاری کنید

 

بهترین پارچه برای تولید لباس فرم پارچه ایست که به قول معروف بشور و بپوش باشد و نیاز به اتو نداشته باشد و چروک نشود و همیشه حالت خوش فرم بودن خود را حفظ کند و حالت بدن را به خود نگیرد و ایستایی اولیه خود را نگه دارد ، در این جنس پارچه معمولا پلی استر درصد بیشتری از نخ را در بافت خود دارد و حالت فنری در بافت خود دارند ، انواع خانواده کرپ میتواند بهترین گزینه برای تولید این دسته از لباس ها باشد .

 

 

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : آموزش خیاطی مبتدی , آموزش لباس فرم مدارس , آموزش خیاطی در منزل آسان ,