همه چیز درمورد چرخ خیاطی کامپیوتری

همه چیز درمورد چرخ خیاطی کامپیوتری

0از 0 رأی


چرخ خیاطی کامپیوتری

امروز با توسعه علم، چرخ خیاطی ها پیشرفته تر شده اند و توانایی انجام کار های متنوع تری را پیدا نموده اند.

معمولا این روز ها انواع چرخ خیاطی مکانیکی و دستی از کاربرد کمتری برخوردار شده اند و افراد تمایل به کار با چرخ خیاطی های مجهزتری مانند چرخ خیاطی کامپیوتری را دارند.

چرخ خیاطی کامپیوتری با داشتن توانایی های بالا می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برا دوخت و دوز انواع لباس ها مورد استفاده قرار بگیرد.


معمولا این نوع چرخ خیاطی به علت داشتن قدرت و توانایی در دوخت و دوز انواع لباس ها، از محدودیت کاری خاصی برخوردار نیستند.

با وجود توانایی در دوخت و دوز انواع لباس ها، ممکن است چرخ خیاطی کامپیوتری از قیمت های بالایی در فروش برخوردار باشد.

اما با توجه به ویژگی های عالی، چرخ خیاطی کامپیوتری می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای افرادی که به خیاطی علاقه دارد، مورد توجه قرار بگیرد.

انواع چرخ خیاطی کامپیوتری از توانایی لازم در دوخت و دوز الگو های مختلف برخوردارند، همچنین افراد می توانند با دانلود انواع الگو ها از اینترنت، با استفاده از این نوع چرخ خیاطی، اقدام به دوخت و دوز انواع لباس ها نمایند.

انواع قطعاتی که در چرخ خیاطی کامپیوتری وجود دارند، شامل موارد زیر می باشند:

صفحه مانیتور لمسی، که برای تنظیم مواردی مانند رنگ، نور، صدا و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا چرخ خیاطی کامپیوتری از توانایی کنترل سرعت نیز برخوردار است، این کار به صورت اتوماتیک می تواند سرعت دوخت شما را تنظیم نماید.

این نوع چرخ خیاطی از قطعه سوزن نخ کن اتوماتیک برخوردارند که به عنوان یک وسیله برای افرادی که کار خیاطی برای آن ها جنبه تجاری دارد، باعث صرفه جویی خواهد بود.

معمولا در انواع چرخ خیاطی کامپیوتری، یک جعبه با لوازم جانبی قرار دارد.

همچنین امروزه می توانید انواع الگو های خیاطی جدید را از سایت های خیاطی دانلود نمایید و با کمک انواع پورت های یو اس بی، این اطلاعات را به حافظه چرخ خیاطی وارد نمایید.

البته انواع چرخ خیاطی کامپیوتری در حافظه خود دارای بیش از 100 مدل زیبا برای کار می باشند، همچین توانایی این وجود دارد که افراد به راحتی بتوانند انواع عکس، نوشته و متن را در حافظه چرخ خیاطی کامپیوتری ذخیره کرده و مورد استفاده قرار دهند.

معمولا انواع چرخ خیاطی کامپیوتری می توانند دوخت های متفاوتی مانند زیگزال، ساده و غیره را به راحتی انجام دهند، همچنین انواع نوشته ها مانند حروف انگلیسی، آلمانی و غیره را به راحتی بر روی انواع پارچه ها بدوزند، بنابراین چرخ خیاطی کامپیوتری می تواند برای افرادی که قصد تولید انبوه را دارند مناسب باشد.

افراد می توانند انواع طرح های گلدوزی را به زیبایی بر روی پارچه ها بدوزند.

از دیگر توانایی های چرخ خیاطی کامپیوتری، دوخت انواع پارچه های ضخیم می باشد، همچنین نازک دوزی، انواع گلدوزی، زیپ دوزی و غیره از انواع هنر هایی هستند که به راحتی به وسیله چرخ خیاطی کامپیوتری قابل انجام خواهند بود، امروزه تقریبا 135 نوع متفاوت از روش های دوخت در حافظه چرخ خیاطی های کامپیوتری وجود دارد.


در ادامه به برخی مزیت ها و ویژگی های چرخ خیاطی های کامپیوتری می پردازیم:

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های چرخ خیاطی های کامپیوتری، وجود صفحه LED می باشد، که به راحتی می توان به وسیله قلم یا انگشت، انواع تنظیمات مانند روشنایی، زاویه و سایز را در این دستگاه تغییر داد.

دومین مزیت چرخ خیاطی های کامپیوتری قطعه سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد، در واقع اغلب افراد در سوزن نخ کردن مشکل دارند که امروزه انواع چرخ خیاطی کامپیوتری با داشتن این توانایی، کار را برای خیاطان راحت نموده اند.

یکی دیگر از توانایی های انواع چرخ خیاطی کامپیوتری، گلدوزی می باشد، بنابراین چرخ خیاطی کامپیوتری می تواند انواع طرح های گلدوزی را بر روی پارچه انجام دهد.

این نوع چرخ خیاطی ها توانایی اتصال به اینترت را دارند که در نتیجه می توانند انواع مشکلات افراد را به هنگام کار، حل کنند.

چرخ خیاطی های کامپیوتری توانایی انجام انواع بخیه را دارند، که شامل 50 الی 250 نوع می باشند، بخیه های دکمه ای نیز به عنوان یکی از مهم ترین بخیه ها در دوخت و دوز مبه حساب می آیند. همچنین چرخ خیاطی کامپیوتری می تواند با اتصال به اینترنت انواع جدید از بخیه ها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهد.

سرعت این نوع چرخ خیاطی ها به دلیل داشتن پدال پا بسیار عالی است و این مسئله می تواند به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه به حساب بیاید.

همچنین چرخ خیاطی کامپیوتری از قابلیت ذخیره سازی انواع الگو ها، کوک ها و غیره برخوردار می باشد.

مقالات پربازدید
هشتگ های مرتبط
هشتگ های مرتبط : خرید چرخ خیاطی ژانومه , خرید چرخ خیاطی کاچیران , خرید دوره آموزش خیاطی , آموزشگاه خیاطی معتبر با مدرک , آموزش خیاطی از ابتدا , آموزش خیاطی از صفر تا صد , آموزش خیاطی رایگان در منزل ,